Kursus Lagi...
Next week tuwun bangi, ada kursus. Kursus pertama untuk tahun 2009. Insyaallah kalo takde aral abis kursus singgah putrajaya jap kot. Malas nak pegi sebenarnya tp takper lah dah lama gak tak tuwun bangi leh jumpa membe2 lama. K. adah dah booking nk wat kelas jahit manik untuk aku, ntah sempat ntah tidak. Kalo tak sempat takperlah biar dia jelah jahitkan manik untuk baju2 aku he he he. Ingat nk g buat terapi gak kat sogo tapi memandangkan gaji tak pat lagi terpaksa la den melupakan hasrat yang murni itu.
2 comments:
wah terapi ape plak kt sogo tu..terapi duit yeee
he he iyer betol!
Post a Comment