Rasa cam lama je tak memblog...ntah la takde mood nk layan blog skang nih..pastinya k.lyn n kekanda kesayanganku ternanti2 entry terbaru..tapi nk wat camne mmg betol2 takde mood...ari sabtu baru2 ni adik bongsu ayah merangkap paksu sy kembali ke rahmatullah selepas maghrib...2009 ni betol2 menguji lah...banyak kehilangan yg berlaku dalam keluarga sy...tp nk wat camner semua tu telah ditetapkan Yang Maha Esa...sebagai manusia sy harus redha dengan ketetapanNya...
Semalam balik keje...pas solat asar terus p carik danish...melihat keletah si comel itu sejuk sgt rasa hati... terbang segala masalah...dah makin cerdik...makin byk cakap...walau pon byk patah perkataannya yg sy tak paham tp itu yg menghiburkan...dia dh pandai sebut nama sy...tp apa yg melucukan adik2 sy pon dia panggil dgn nama sy...jeles je budak2 tuh...hihihi...skang ni dh pandai buat aksi bila disuruh..buat memek muka...menyanyi dlm bahasa dia...byk lg la aksi2 yg membuat kami terhibur...comel sungguh...dh setahun lebih umurnya...rasa cam baru sgt mengendong dia ketika masih bayi..skang dh bleh berlari dh..hmmm..
Esok dh masuk tahun baru... kejap sgt...rasa cam baru je januari 2009, esok dh masuk jan 2010..ermmm cepatnya masa berlalu...di sebalik kepahitan ada gak lah terselit kemanisan utk tahun ni...lulus PTK...dapat APC..lulus temuduga...pendek kata kalo bab karier mmg byk yg manis2 lah utk tahun nih...yang pahitnya pemergian insan2 tersayang...yg cukup memberi impak yg paling besar dlm hidup sy...pemergian tokki dan mira lah...Ya Allah bahagiakanlah mereka di sana..tempatkan mereka disisiMu...walau pon mereka tiada lg didepan mataku...namun di hati ini... mereka senantiasa ada..
Harapan untuk tahun 2010 ni moga segala-galanya berjalan lancar...lebih segala-galanya..lebih bahagia..lebih ceria..lebih maju dlm karier..dan lebih segala2nya lah...moga 2010 memberi sinar baru buat sy dan insan2 yg senantiasa bersama sy...AMINNN
No comments:
Post a Comment