Apa nk tulis yerk?...
.
Hari ni mood kureng memberangsangkan...kalo ikotkan nk blk kg ni makin happy..tp apsal rasa cam x happy jer nih....jiwa agak tenang..alhamdulillah...cuma mood je yg kureng...pesal ntah...
.
Perasaan nk raya?...
.
hmmm...ntah lah..makin tua nih makin tak teruja nk raya...tahun ni merupakan thn kedua beraya tanpa tokki...skjap jer..rupanya dh hampir 2 thn tokki pergi...harap2 tokki bahagia lah kat cna...utk mira pon sama...thn ni thn pertama family beraya tanpa mira..mesti sedih...awl2 pose aritu pon ayah mira dh tk lalu nk mkn duk teringat...maklumlah ank2 yg lain seme ada depan mata...cuma arwah je yg takde..pastinya terasa...hati seorang ayah..tambah2 pulak arwah mira terlalu rapat dgnnya...
.
jap yer sambung wat keje dulu....smpai td terus duk ngadap blog...lom kira lg duit org....kena kira dulu...ari ni ari last den kira duit org sebelum raya...pasni kira duit sendiri jelah hik hik hik..cam la byk duitnya..
.
Kita sambung balik...
.
InsyaAllah kalo takde aral pagi ahad bertolak ke kg...semoga selamat sampai ke destinasi lah...kalo ikotkan nk bertolak esk tp ani plak nk shopping2 dulu utk last persiapan...den smer dh settle...kalo tk settle lg tak tau lah dh bape kali tawaf jalan TAR...bkn stkt tawaf siap berjemaah lg ngan tie kat KLCC he he he...
.
Windu kat danish..tk sabo nk jumpa dia...mesti dh tk rapat ngan sy...lama tinggalkan dia...hmmm...
.
Berkenaan apa yg melanda hati saat ini...ku biarkan takdir yg berbicara..dh pk2 pon still tk dpt jawapan...berserah jerlah...makin pk makin fenin....btol ckp kanda sy ni pk melampau sgt...pk tu kena pk tp tk bleh la keterlaluan sgt sbb smpai satu tahap dh ada jawpn jd takde balik...so tk yah pk...tenang2kan hati dan jiwa..mintak Allah bg petunjuk terbaik demi agama, keluarga, masa depan dunia dan akhirat...aminnn...
No comments:
Post a Comment