Windu sama blog...lamanya den tk mengarang kat cni...nk sign in pon den dh teragak2 sib baik la password ingat2 lupa..try n error akhirnya dpt gak...begitu lama sekali tk menjenguk..sian blog den...nk wat camner..tuan kamu ini bkn lg mempunyai waktu lapang spt di opis lama dahulu...kdg2 rasa cam tk cukup masa..duk kat opis waktu cpt je berlalu..kalo dulu duk menghitung waktu je nk blk...tp skrg kalo boleh biarlah waktu opis tu lmbt sket bergeraknya...
.
Mesti mama zafran terwindu2 tunggu latest post dr den...nk wat camne k.lynn..skrg ni nk bukak kedai kopi ngan k.lyn pon dh tk smpt...bukak tu bukak tp orgnya x de..terbiar kosong jelah kedai kopi kita...nnti la bila den tk sebok kita sambung bukak kedai kopi yerk...
.
Perkembangan terbaru?...hehehe...yang paling bermakna...kelahiran Muhammad Isyraf Iman pada 22 Mac 2011...3 hari sebelum tarikh lahir den...ank buah pertama dalam keluarga...hadiah ulangtahun kelahiran yang amat bermakna buat sy dan keluarga utk tahun ni...kelahirannya menceriakan seluruh keluarga...windu sesangat kat dia...kalo dulu den blk kg 3 bulan sekali skrg den dh jd penumpang setia sani ekspress tiap2 bln..harap2 lepas ni kalo sani ekspress buat peraduan mcm dulu tu den jd bakal pemenang lah...huhuhu...
2 comments:
hahh dah terang balik...ingatkan tros padammm...windu tau nak baca blog nih..k.lyn je yg rajin update hehehe..
minggu ni den try pulun memblog...dh setengah tahun lebih tk menjenguk...ada peluang ni den gunakan peluang yg ada huhuhu...
Post a Comment