Dah lama tk berubah wajah...dh baper tahun dh rupa yg sama jerk...arini kita bertukar hehehe...buhsan dah asik tgk rupa sama jer kat blog...arini kita berubah angin plak...
Semenjak dua tiga menjak nih rasa sedikit bermotivasi...walau pon tk sepenuhnya....mungkin kesan drp terapi dalaman yg cuba diamalkan kot...hmmm...lepaskan apa yg terbeban dihati barulah kita benar-benar boleh menikmati hidup...motto baru dlm blog ku hehehe....syukur alhamdulillah...betul lah kata org...kemaafan adalah dendam yang terindah...try buat eksperimen baru2 ni...nk menguji sejauh mana rasa ikhlas itu...nampaknya menjadi lah...syukur pada Tuhan...
Tentang kehidupan di kota besar ini pulak...mcm biasa la...masih tk rasa happy...bosan dengan kebisingan n kesesakan...n baru2 ini dgn ke'bersih'annya...sampai den terpaksa melarikan diri dr cni...betul-betul menyusahkan...harap-harap tk lama lah saya kat cni..lama tk lama pon dh setahun setengah kat cni....paling lama pon moga-moga 2 thn jer...pastu dengan izin Allah dpt pindah..tk kira lah ke Putrajaya...ke kg or kemana-mana jelah janji bukan ditempat yg sesak inih...kalo dpt tempat yg dekat-dekat ngan pantai pon besh gak...buleh den wat terapi semulajadi tiap2 hari nanti hehehe...
Nak citer apa lagi yerk?...ooo sesi meluah perasaan...kalo tk luah nnti jadi lain plak kan?...pasal duk umah sewa kat cni pon buhsan gak...dapat plak budak-budak umah yg tk satu kepala...dgn tie srg je bleh go along....dua lg tu ntah lah tk reti nk ckp camner...ckp byk kan kata ngumpat plak...hmmm....x tahu lah nape lah dpt yg pelik2 camni...dulu masa duk C5 ada jgk yg pelik tp tak la mcm ni...dia pelik pon dia tk kaco org...tp kat cni pelik dia nyusahkan org...nk pindah dr umah tu plak bkn senang nk cari umah lain...so bersabarlah sayang...selagi bleh sabar lah...kalo hilang sabar tu nasib lah...huhuhu
Baru-baru ini plak...kembali menjejakkan kaki ke tempat yang penuh kenangan...kemana lg kalo bukan JLTI...sempat jugak lah merisik khabar dengan k.atie, ayahda, dinda...k.intan...n tk terkecuali k.paah...yg sempat jg rushing dari opis dia bila tahu den ada kat cna...rasa senang hati dpt jumpa dorang...rancang-rancang nk berholiday ke cameron tp tak tau la jadi ke tak...rasa-rasanya kalo waktu terdekat ni mungkin tk bleh kot sbb dh dekat nk pose...maybe kena postpond pas raya la...nk jgk p tgk bunga-bunga kat cna...jeles giler ngan nora elena tu dpt bungan yg fresh2 lg...xper lah kalo takde org bg pon cam dia...beli sendiri jelah..janji bunga hehehe....
No comments:
Post a Comment