entry pertama utk tahun 2012..dah 4 bulan masuk tahun baru...tp harini baru aku nk menjenguk blog nih....fuh! lama sesangat tk berblog...tetiba pg ni rasa windu plak... cian i nengok blog yg dh mcm hidup segan mati tak mahu nih...sabar yerk blog...sabar itu ajaib...hahaha...poyo jerk...masuk2 tetiba jerk bleh plak duk pujuk blog...tp mmg sure la kalo blog ni mende bernyawa..mmg konpem merajuk ngan aku....tak tahulah kenapa perasaan utk memblog tidak se addict dulu...maybe sbb byk medium lain kot yg dh kutemui....kalo dulu blog adalah segalanya...tp skrg manyak mende lg...fb la...twitter la (aku mmg takde mende alah ni hokey! tk reti aku nk handle...sekali sekala ada gak la tersesat duk skodeng tp sangat memeningkan kepala bila msuk twit owang nih...)...
untuk makluman (ayat tk menahan hahaha)..aku sekarang mempunyai hobi baru...apakah???...hahaha....semenjak dua tiga menjak nih aku rasa spt yg tengah bersama-sama aku ni bukan diriku yg sebenar(paham masuk sy?)...rasa mcm hidup dalam diri org plak...asek duk buat keje lagha jah!...aku skrg dh pandai menstalk n mengskodeng fb n twitter retis kekdahnya hahahaha (sungguh tak menahan statement inih!)...inilah hobi baru yg baru hadir dalam rutin harianku...aku sendiri tak percaya camne aku bleh terjebak ngan keje2 tk berfaedah nih!...masa muda remaja dulu takde plak nk layan retis bagai..tp bila dh masuk kategori remaja purba ni bleh plak terjebak wat xtbt menlaghakan inih!*kutuk diri sendiri*...mmg btol2 buang tebiat...
Nak tahu tak sebab apa aku bleh terjebak? ni semer VC yg punya fasal....mmg aku btol2 marah ngan VC nih (ecece tetiba)...sampai hati membuatkan aku meroyan tahap petala 8 cenggini...dan satu lg sbb ni haaaa (sila lihat gambo dibawah)...budak nih yg menyebabkan aku dh pandai melawat n menyemak kat FB retis....sila salahkan budak yg santek dan somel inih kerana telah menjebakkan aku ke dalam dunia yg tidak pernah aku fikirkan akan terjebak sepanjang aku benapas di dunia yg fana inih!

credit : Gua.com.my
santek sgt kan? *mata berkaca-kaca*
kalo aku yg pompuan ni bleh melting bila nengok budak izara nih...tak tahu la kalo yg lelaki nengok cenggana rupa eh! subhanallah cantik sangat ciptaan Tuhan inih (pujian ikhlas dari hati yg paling dalam).
kerananya aku dah pandai tau mengkomen kat Fb retis hahaha (mmg btol aku dh buang tebiat!)..mati lerr kalo kekanda baca entry aku nih...abis la kena bahan nanti..tp lantaklah aku mls nk pk..nk membahan ke apa ke aku terima dengan redha....sejak dua menjak nih aku paswah segalanya....biarlah kalo cara ini yg mampu membuatkan aku tersenyum kembali hehehe....yg paling besh...she's reply my wall post hahaha...happppyyy sgt (zara aishah, VC09)...hadoiiiyai...camne aku bleh terjebak nih!
ok la...masih byk cerita tentang hobi baruku ini..tp spt biasa masa tidak mengizinkan...so nnti2 bila masa dh bg izin...aku sambung meroyan lg yerk hahaha...sekian..ok bai!
4 comments:
ape ke jadahnye???apekah??apekahh???
alaaa bg la chance iols nk meroyan ngan retis plak...hahaha...
ater gitu la pulak kalau artis lelaki cam na la pulak meroyan nyer yer ??????
artis lelakinya pom hensom tp tk de plak nk meroyan...cuma meroyan nk drg kapel kat luar jelah hahaha...
Post a Comment