Telah bertahun 'rasa' ini hilang tp kenapa malam ni pulak dia nak muncul???....bencinyaaaaaa dengan rasa yang datang nih!...kenapa mesti datang lg???...kenapa tak terus berkubur je sampai bila2???...bila la AMC nk buat VC musim baru nih...kalo ada VC takdenya sempat nk pk mende2 ni semer....ooohhhhh zarAmir aku merinduimu...ting...ting..ting..ting (tetiba masuk iklan ekekekkek)...
Hari ini 5 Julai 2013 (yer tak payah bagitahu pun memang org tahu arini 5 Julai...ko dah kenapa???)...kerana hari ini 5 Julai makanya tangan ini gatal terclick (bukan 'ter' pun tp memang sengaja mengclick kan??...tikamsssss jari...mencik!)...kenapa lah takde penyakit tapi selalu nk carik penyakit?....sudah2 la tuh...move on please....hmmm..dah lama dh move on sebenarnya tp ntah la........bila dh terclick ni mula la rasa sakit hati melihat setiap paparan kebahagiaan....kadang2 hati tertanya kenapa dia boleh bahagia sedangkan kita masih menderita? (Astaghfirullah.....ampunkan aku Ya Allah)....hati ni kan suka tanya soklan2 seumpama itu....hmmm dah2.....tak yah nk tanya soklan kat hati plak....lebih baik doakan kebahagian semua org drp terus mempersoalkan sesuatu yang kita sendiri tidak punya jawapan kan???.....
Wahai hati, ku tahu bukan niatmu utk mempersoalkan...tp tulah kadang2 ia datang...melintasi benak fikiran...tapi kenapa yer???? adakah jauh disudut hati ini masih tidak redha? maka kerana itulah bayangan masa lalu sukar diusir dari lubuk hati ini????....sudah cukup sudah....cukup sampai disini saja....tak perlu nak dikenang2 lagi..tak perlu nak diingat2 lagi...tapi kenapa nak pikir jugak????
Hati masih tertanya-tanya....mengapakah kisah ini harus diungkit lagi...kenapa ingatan ini harus di polish lagi dengan wajah dan nama itu?....pertemuan demi pertemuan yang berlaku adakah itu suratan? atau suatu kebetulan?...petanda apakah ini Ya Allah?....aku mohon dijauhkan darinya...tapi kenapa makin dekat pandangan mata ini padanya? adakah ini ujianMu untuk menguji sejauh mana aku kuat utk berhadapan dgnnya???...Ya Allah seandainya diberi pilihan...aku tak mahu lagi bertemu dengannya even terserempak sekali pun....jauhkan dia dariku sejauh-jauhnya Ya Allah....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak suka rasa ini....
No comments:
Post a Comment