pagi2 dah bad mood ari ni. mmg kalo boleh tk mau camni. dh tahu dh kalo dr pagi dh mmg camni nampak gaya the whole day lah...
malam td lagi bermulanya faktor2 yang rentetannya membawa kepada bad mood pagi ni. org kata sebelum tido kena maafkan semer org.. tp kalo dh sakit hati camner nk maafkan org yg menyakitkan hati kita yerk?
takperlah may be jap jer kot camni, bila dh ilang sakit hati ni ok lah kot. kena beringat skrg ni tak bleh nk benci org sgt2.... wahai diri positive kan dirimu ok!
No comments:
Post a Comment