Sunday, April 26, 2009

Sunday Mood

ari ni byk keje yg menanti.. smpai jap td byk plak surat menyurat kat atas meja yg nk kena take action.. sblm wat keje nyinggah la jap kat blog...tp tak tahu nk tulis apa... blurrr....

wahai diri, jgn la kau manjang je blurr
keje melambak tu menantimu
buat elok2 yerk!

rehat nnti p cari tiket jap, nnti lmbt2 sold out plak, pastu ingat nk nyinggah kedai cermin mata jap, dh berapa minggu takde mata nih rasa cam tak selesa, may be itu jgk menjadi salah satu faktor ke bluran aku, actually tensen gak nk pakai cermin mata nih, rasa cam tk bebas ada je mende terpacak kat batang hidung nih, nk pakai contact lense mata ni elergic plak! byk benor pantang larang nyer... nk tk nk kena gak la cari spek mata

Tp kan faktor yg menyebabkan lmbt sket nk p buat spek mata ni sbnrnya ader pakcik ket dpn opis nih selalu tegur, lagi manis kalo tk pakai spek katanya (hua hua hua tu yg lmbt sket nk wat tuh he he)

No comments: