Bowing tahap gaban arini...budak2 JLTI pon tak online....mesti dorangnyer gtalk dh kena block nih...makin payah la nk dapat citer terkini dari cna..hmmm..makin jauh lah dari dorang...dulu walau jauh dimata tp dekat kat gtalk... skrg ni tak tau la camner...
melayari FB jap td membuatkan sy rasa makin terkilan...kenapa yerk? kenapa mesti macam tu? hmmmm ntah lah hanya Allah ada jawapannya...sy hanya mampu memandang dan mendengar dari jauh...tak tahu la apa tindakan yg harus diambil...semuanya hanya bergema dalam hati...nak menyatakan ketidakpuasan hati siapalah sy?...cuma mampu sy lakukan hanya berdoa...dan berdoa....untuk org2 terdekat moga2 dapat membantu apa yg patut...
Kenapa dah tak sama mcm dulu? sedey rasanya....byk kenangan dicipta bersama...tapi skrg....hilang bersama waktu....sepatutnya jarak yg memisahkan makin mengeratkan tp kenapa begini?...kak den sedey sgt tau!....kita yg memandang tk mampu nk melakukan apa2...den kat cni pon bleh rasa...akak yg hari2 mengadap ntah macam mana...
14 comments:
wah sedih tahap gaban la pulak.la naper tak mampu. Nasihat la apa yg boleh dengan cara paling diplomasi.
dah ada yg tlg nasihat tapi katanya kubur lain2...so? what can i say
mmg kubur lain2 tapi kalau dekat dgn kubur kita susah juga bising la pulak ganggu nak tido hehehe. selalu bertukar kearah kebaikan jgn sebaliknya pula. tgk jer citer 2012 yg kat wayang tu pas tu bygkan kalau jd mcm tu.
hamboi dh pandai tgk wayang skrg..tk ajak i pon!
TAK PI TGK PUN I TGK PREVIEW KAT TV JE HEHEHEHE.
ape kes ni???kubur mmg lain2...ni den tak paham ni??
lynaleng- cian plak dia..tk paham eh? kikiki
skrg dah paham hehehe
LIN KO TAK LEH GOSIP SBB TGH NGANDUNG...TAK ELOK UTK IBU2 YG SDG NGANDUNG HEHEHEHEH
hahahahaha gossip ckit2 ape salahnyerrr...
byk pon takpe k.lyn...senaman gak tu...senaman mulut kikiki
amboi senaman mulut konon....byk la tu. zety nak kawin dah sabtu ni
k.zety? apsal dia tak jemput den? bistu pg tak?
shida yg ckp.kt org ym
Post a Comment