Tuesday, February 16, 2010

Fuh! kena serang hendap arinih...dah rasa cam melodi terjah plak!...fenin lagi...Ya Allah berikan petunjuk untukku...andai ini jalan yg terbaik buatku..redhai aku...paling penting redhakan aku dalam menerima setiap ketentuanMu ini...redhakan aku Ya Allah!...tetapkan pendirianku juga hatiku...

Ya Allah... biar apa pun yang menantiku di depan sana...aku pohon padaMU agar Engkau terus kuatkan aku...terus tabahkan aku untuk menghadapi setiap ujianMu dengan tenang...KAU terus lindungi aku...jangan sesalkan aku dengan apa yg berlaku...andai inilah suratan yang harus aku terima...yakinkan aku bahawa inilah yang terbaik buatku...sesungguhnya Engkau lebih mengetahui segala-galanya...

Sampai bila harus aku begini...mencari sesuatu yg tak pasti...hidup mesti diteruskan...apa yg berlaku biarlah jadi kenangan...anggap ia satu ujian untuk mengukuhkan lagi tahap keimanan...ingat...Allah tidak akan menguji andainya seseorang hamba itu tidak mampu...DIA tahu aku mampu...oleh kerana itu DIA memilihku...


No comments: