Kata-kata inilah yg masih sy pegang hingga kini...tp mengingatkan kata-kata ini bermakna mengingatkan sy kembali kepada penulisnya...kenapa yer? mengenangkan kenangan bersamanya sy rasakan seperti sesuatu yg teramat indah dalam hidup sy...byk kata-kata yang dicoretkan utk sy meninggalkan kesan yg mendalam di dalam hati dan jiwa sy...cukup indah...hmmm awk mmg pandai menyusun kata....kalo tak takde la kite secair ini...hmmm...dengan bait-bait indah itulah dia mencuri hati sy...hingga kini rasanya sy gagal mengambil kembali hati sy dari dia...Walau pon byk yg sakit...tp yg manis lebih mengatasi kesakitan itu...
Awak,
Thanks for everythings....walau pon kita rasa sakit sgt....tp kite tahu Allah tak beri ujian itu untuk sesuatu yg sia-sia...
adoii kuar plak lagu ni....
Kegelisahan di dalam kedinginan Meniti sepi keseorangan
Sebuah kematian yang tiada bernisan Sendu mengiringi perpisahan
Ruang nan luas diri bergerak bebas Namun keupayaanku terbatas
Segala mimpi menjadi asing Perit membakar diri
Sebuah cinta dan harapan Menjadi debu berterbangan
Tersekat nafasku kabur pandangan mataku
Amat tersiksa diriku Kerana kehilanganmu
Oh mengapakah terus mengharap menanti
Walau cukup kusedari Kau tak kan kembali
Pemergianmu mengisi permintaan Biarpun dikau masih kuperlukan
Kita dikatakan pasangan bahagia Kini terasing luka
2 comments:
TAU SAKIT INGAT JUGA. TU LA MASALAH NYER. TERIMALAH KITA ORANG YANG SUDI MENERIMA KITA SEIKHLASNYA. PAST IS PAST NO TURNING BACK
hmmmm...
Post a Comment