Hari ini hari yg bermakna....dapat gaji n ulangtahun kelahiran yg kalo dulu dinanti saban tahun sbb kemungkinan besar nk dpt hadiah tu tinggi kikiki...tapi skrg rasa cam nk lambat2kan je tarikh ni...setiap kali tiba tarikh ni of course la kena tambah angka 1 pd usia yg sedia ada..hmmm makin bertambah2 lah....tahun ini tahun terakhir no. 2 berada di depan...tahun depan dah angka 3 kat depan....fuh! ngeri je rasa.....
Biar apa pun...itu lumrah hidup..nak tak nak..ngeri tak ngeri...itu yang perlu dihadapi...
Rasa macam tak percaya pon ada...hari ini sudah genap 29 usia sy dimuka bumi ini...kalo tanya bunda mesti bunda cakap rasa cam baru sgt menyambut kelahiran puteri sulungnya ini...rupa2nya dah 29 tahun...alhamdulillah Allah masih memberikan kesempatan untuk sy bernafas dibumiNya ini...untuk terus berbakti kepada bunda,ayah,adik2 dan keluarga yg lain...semoga Allah terus memberikan kesempatan itu sehingga ke akhir hayat sy...
Untuk ulangtahun kali ini....i wish all the best 2 me...moga Allah membantu dalam kerjaya sy..supaya apa yg sy impikan untuk berada di tahap yg lebih dari sekarang akan tercapai...juga moga sy jadi anak yg berbakti pada org tua...jauhkanlah sy dr menjadi anak derhaka...moga sy dapat bahagiakan mereka sepertimana mereka membahagiakan sy....aminnnn
5 comments:
ALLAH SELAMAT KAN KAMU3X...
SORI LA LING LAMBAT KASI MSG HEHEHE. APA PUN MOGA DIPANJANGKAN UMO DI MURAHKAN REJEKI N CEPAT2 DPT JODOH....WISH U ALL THE BEST.
sib baik cepat...kalo lmbt sket lg i dh decide nk majuk dh
KALAU MAJUK BTAMBAH LAGI 1 ANGKA PAS TU KEDUT PUN BTAMBAH JUGAK LA.
hepi besday to youuuuu...muahhhhh...skrg ni den dah bole baca entri n bagi komen2...sbb den dah start cuti awai tunggu mase je nak kebaboooo hehehehe...
k.lyn dh bleh baca entry..takot next week den plak yg tk bleh nk memblog dan baca entry...harap2 tempat baru tidak akan membuatkan den jauh dari blog dan akan terus bleh memblog hehehe
Post a Comment