Lama tak menjenguk blog...malas yg amat nk memblog skang nih...rasa cam takde citer menarik..tp arini kena memblog gak..sbb malam td berpisah ngan TV i...so i rasa kena citer detik2 TV meninggalkan i...huhuhu
K.lyn.. do u still remember my TV merah yg byk berjasa pada sy tu? malam td i berpisah ngan 'dia' (k.lyn ni bleh baca ke tak apa yg den tulis nih..kat bentong ntah ada tenet ke tak..harap2 ada la..den nk ngadu nih)...tanpa sempat mengambil gambar kenang-kenangan...tanpa sempat berpeluk pelukkan utk kali terakhir...'dia' di bawa pergi dari sy...sedey jugak nk lepas kan 'dia'...byk berjasa pd sy...tp nk wat camner di telan pahit di buang syg...sayang camne pon kena relakan jugak...bertemu dan berpisah dh jd adat dunia....hmmm
Hampir 6 tahun dgn sy...byk kenangan dengannya...suka...geram..marah ngan 'dia'...ngan 'dia' lah sy kenal jalan di Bangi...bleh dikatakan tiap ari sabtu dan selasa bwk sy p pasar malam fasa 1 cari bahan masak utk seminggu...tlg sy p warta n bilion...bwk sy p dating kali terakhir kat tasik cempaka...bwk k.lyn n ex bf nya ke kenduri abang rosli kat dengkil....he he he k.lyn ingt lg tak? sy still ingt tau!...TV jgk membawa sy ke umah kakanda sy...sampai tersesat jalan...last2 terpaksalah kakanda i dtg jemput kat depan masjid kg. Limau Nipis....masa tu TV dah kemek kat belakang kerana tercium tiang letrik...menguji btol! sampaikan nk masuk perkampungan org asli...dinda yg jd core pilot...dapat plak pilot yg pakar cam den nih....apa lagi makan buah langsat la jwbnya...kikiki
TV oh TV...kenangan sakit hati pon byk gak..tp takperlah..den tak nk citer tang tu...bagi den jasa kamu lebih mengatasi rasa sakit hati den nih...rasa ralat sbb tk sempat nk snap pic kenang kenangan bersama kamu...tk nyempat2 org tu nk bwk kamu pergi dari den...goodby my dear TV..gonna mish u...sedey i...
4 comments:
hai dah tak da tv p keje naik pa lak?
ayah bg bwk kete dia utk sementara. tp tk bleh lama gak takot dia kena keje jauh nk kena pakai kete gak. tgk la tgh intai2 kete gak nih..nk beli yg baru tk cukup budget...kena mengumpul dulu
ala beli baru je. beli yg lama asyik kena antar workshop je. jd nyer tak ekonomikal
kalo yg baru deposit nk kena carik 10 ribu baru cukup nk cover dlm slip gaji..mano nk carik yang oooi...ayang tlg jd penjamin bleh? kikiki
Post a Comment