Tuesday, December 23, 2008

Interview oh Interview!

ari ni hadir interview untuk jawatan penolong pegawai tadbir. Mula-mula masuk aku dah berdebar semacam. soalan spot kebanyakan tak kuar,cuma satu dua je yang ditanya, dah lah aku calon pertama yang diinterview. dapat plak interviewer yang cute mute, bila jawab soalan dia asik senyum je. dia senyum tu sebab jawapan aku tu betul ke salah ke memang aku tak pasti memang betol-betol aku goreng jerk! ya Allah! tensen nyeerrrr. tulah sape suruh spot soalan. len kali baca semer sekali. Nampak gaya lama lagi la kena duk kat opis ni. ingat nak cepat2 je angkat kaki dari cni. tensen! bab keje tak de masalah, tapi hubungan dengan sesetengah staff menjadi masalah....

1 comment:

Anonymous said...

hubungan sesama staff bermasalah? apa masalah tu? boleh citer sikit?