Wednesday, September 2, 2009

Pagi yang hangin!

Pagi2 lagi dah ada yg membuatkan aku emo....dia yang masuk jalan org...nak salahkan den plak!..pastu mula la cakap pompuan bwk kete mesti camni camtu...dia yg bwk kete cam hantu..eeee geram den!....siap bleh renung lagi muka den...dia ingat den takut la bila dia pandang den camtuh!...den balas renungannya dengan selamba dan mengshowkan muka den yg ketat nih hua hua hua..padan muka mamat psiko tuh!.... i dun care la what do u want to say!...boleh blah!...pagi2 lagi bleh jumpa mamat yg takde jiwa nih...hangin betol!...den dari malam td lg positifkan diri...hari ni tak mau hangin2..tak mau bad mod..tapi pagi2 dh jumpa budak sakit jiwa nih....uiiiiiii sabo! sabo! sabo!... assobaruminal imannnn...

2 comments:

lynaleng said...

pepagi dah hangin nihhh...ntah2 nak raya kot tak lama g hehehehe

Dehearty.... said...

dah raya la nih hik hik hik