pagi ini kol 7.04 am sy dh terpacak kat opis... nk kata azam baru dh separuh tahun dah ni... apa2 jelah tp yang pastinya sy rasa gembira hari ini, bersemangat juga walau pun kol 4.15 pg td sy dh terjaga sehinggalah skrg sy tk pat nk tido dh.... jgn la ader yg merosakkan kegembiraan dan semangat sy utk hari ini dh lah...
apa yg menyebabkab sy gembira?
i dun have any specific reason but i know that i'm so happy today (waaaaa ckp omputih he he he)
moga perasaan seperti ini akan senantiasa berada bersama sy... perasaan positive.. yakin... bkn seperti perasaan yg menghantui sy semalam...perasaan yg membuatkan sy spt nk demam.. rasa spt di awan awangan...blk keje smlm masa tgh drive sy rasa kepala sy ni dh sama laju ngan tayar kete sy.. berfikir... fikir... dan fikir... tp jawapan tk pat jugak...
Tp hari ini sy cuma nk bgtau sy gembira... sy gembira.. dan sy gembira.... hari esok sy tak pasti... hari lusa pon lg lah sy tk pasti... cuma sy pohon pd DIA.. moga DIA kurniakan perasaan ini berterusan utk sy.. AMINNN...
4 comments:
Aimi_aiza
uits tetiba la plak gembira dah settle semalam punya ke confiusan tu hehehehe.....
tak settle pon takper yang... janji i rasa bahagia hari ini... hua hua hua.
happy le gaji dah masokkk...hehehe
yeeeee k.lyn pandai...
Post a Comment