"Jangan tinggalkan orang yang kita SAYANG untuk orang yang kita SUKA... kerana orang yang kita SUKA akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka SAYANG, jangan cuba dapatkan apa yang kita SUKA, tapi SAYANG lah dengan apa yang kita ada..."
ermmm.... nice words... punya maksud yang mendalam..
msg yang aku dpt dari tepon adik... bdk2 skrg ni nama je budak sekolah tp dlm tepon semer msg2 jiwang disimpannya..
sayang dan suka... memang la tak sama, dua perkataan yang berbeza, sebutannya pon berbeza cuma huruf 's' kat depan tu jer yg sama..
tak sama tp apa bezanya?...
4 comments:
sayang sayang sayang kau sudah berpunyer...
dan bukan caraku rebut pacar org...
..............
aimi_aiza:
ala bini org pun org kebas jugak hehehehe...ni baru pacar org apa tah lagi bukan kebas je kawin terus hahahaha....
kejam nyer kamu nih!
Post a Comment