Sunday, October 25, 2009

Sunday Mood

apa nk buat arini gamaknya?... gtalk takde penghuni kalo tak bleh gak tanya kabo penghuni2 yg biasa memberi perkhabaran he he he....
.
semalam tiba2 jer kuar lagu ni kat Astro...tingat plak masa den nangis kat tepi pantai Batu Burok tu bila k.intan bukak lagu nih... malu den kat k. paah, k.intan, nonoi, rosli, azrin n raudah... tak tahu lah kenapa bila dengar lagu tu tiba2 je bleh jd sayu...biasalah jiwa tengah kacau masa tuh hik3... si nonoi siap emailkan lirik lagu ni pada sy pas balik dari bercuti dcni ari tu...

Bilaku rindu padamu
Terasa kuatnya cintaku
Terbangkit resah terpandang wajahmu
Bertambahlah kasih sayangku
.
Sesaat kau tak ku pandang
Terasa sepinya jiwaku
Tertunggu aku hadirnya dirimu
Walaupun sekelip mata
.
Betapa sepinya hidup seorang perindu
Dihanyut oleh keresahan
Rindu hatiku tak jemu padamu
Selagi kau masih ku cinta
.
Biar apa pun yang memisahkan
Namun ku tetap menyintaimu
Selagi hidup belum berakhir
Selagi itu ku merinduimu
.
Ku seorang perindu sepi
Tak jemu ku terus menanti
.
Sekarang jiwa dah tak kacau lagi...dah tak mahu dah pandang masa silam yang menyakitkan...biarlah pahit manis tu jadi kenangan dan sebagai guru untuk menghadapi masa depan...
.
baru2 ni k.atie ada tanya kat hati macam mana? still ader lagi ke kisah dulu...sy katakan padanya sy dah buang jauh2 semer tu...buang kat lautan pasifik...takde peluang nk kembali ke lautan hati sy...cewah! konpiden jerk den bagi jawapan...hik hik hik
.
InsyaAllah....apa yg terlafaz dimulut sy itulah yang ada dihati sekarang ini...alhamdulillah sy makin kuat kini...sy yakin apa yang berlaku ada hikmah yang tak terhingga yang Allah nk bagi pada saya...
.
'Selagi hidup belum berakhir... Selagi itu ku merinduimu'....
.
tidak lagi sekarang..biarlah sy hidup tanpa merindui...sy lebih bahagia kini...itulah hikmah yang sy perolehi...sudah cukup kesedihan yang menghuni...biarlah kegembiraan dan kebahagiaan mengambil tempat di hati kini...

No comments: