"Biarpun pada zahirnya aku membencimu... namun jauh di sudut hati ini hanya terukir namamu..." waaaaa k.lyn den siap hafal tu.... tambah2 syahdu lg bila Fahrin yang melafazkan kata2 tu... so sweeeet...
Den tak expect pon citer ni akan jd sad ending mcm ni sbb tu den tak follow sgt.. cuma tgk episod yg mula2 dulu dan yg last ni jerk tp den bleh pahamlah kisahnya sbb budak2 opis ni selalu buat discussion setiap episod citer tuh...den pon curi2 dengar jgk lah kih kih kih... maka pahamlah kisahnya dan kaitan antara Ikmal dan Arianna tuh..
Tulakan?.... disebabkan rasa cinta yg teramat manusia hilang pertimbangan... di sebabkan rasa sayang tak kiralah diri tu dah bersuami or beristeri tetap nk memuaskan hati nakkan apa yg Tuhan dah tetapkan bukan menjadi milik diri...itulah jdnya kalo diri tidak kembali kepada apa yg telah Islam ajarkan...meletakkan nafsu selalu di hadapan...sanggup membelakangkan syariat Islam janji kata nafsu dituruti... last2 apa jd? diri sendiri yg merana...
Part last den plg suko.. masa Fahrin bermonolog sendirian kat tepi pantai tu... masa tu tgh nk matahari terbenam kalo tak silap den...maka terucaplah kata2 di atas... walau pon kata2 tu tak ditujukan utk den tp nape plak den rase berbunga2 jer yerk kih kih kih...eeeeee terpengaruh plak ngan drama.. takperlah at least ader pengajaran yg tersurat dan tersirat disebalik citer tu kan?... yg baik kita ambik sebagai teladan yg buruk tu jdkanlah sempadan...
Betol la kata org kan? yg pertama itu istimewa.. tak kiralah cinta pertama ke... gaji pertama ke.. anak pertama ke...tak kiralah apa2 pon yg pertama itu mmg istimewalah he he he... cinta pertama?.....erm...tak reti la den nk ulas.. k.lyn tolong... den serahkan bab ni utk k.lyn huraikah kah kah kah
8 comments:
heheheh den mano reti nk hurai2 bab2 cinto ni...yg den tahu kalo dh jupo yg teristimewo diolah cito petama den walopon sebonar eh dio yg keduo, ketigo ko ompek ke ke ke brp pon hehehehe...
camtu eh? oooooooo
hai u all ni sejak bila lak jd org nogeri? ni mesti pengaruh adah hahahaha....tak kira petama ke, kedua ke, ketiga ke, kalau dah yang tu sanggup seiduh semati dgn kita terima je lah seadanya. Sesungguhnya Allah tu lebih mengetahui kenapa dia tak kurniakan kita yg pertama tu hehehehehe.......redha je laaaa x salah pun....
amboi prof...dlm bermeeting pon smpt menyinggah yerk?.. kih kih kih.. mmg la prof...kitaorg bkn apa.. saje je wat post mortem ttg citer tuh...takde kena mengena pon ngan yg idup atau pon mati...
apo plak adah?? tepengaroh dgn EBBY YUS hahahaha masak lomak cili api
mahu cari yg sehidup tu ramai. yang semati tu yg payah
WAH BEST LA PULAK....NI KALAU BUAT FORUM MESTI HOT & SPICY HEHEHEHE....
bukan stkt HOT N SPICY.. ORIGINAL RECIPE pon join sekali kih..kih.. kih
Post a Comment