Monday, August 3, 2009

Dalam Debaran...

Baru berkesempatan utk memblog...smlm tk smpt byk keje.. ari ni byk gak report2 yg nk kena prepare utk submit ke hq...sementara tunggu nk meeting nih i layan blog la jap...
.
Last week kursus kat melaka... enjoy la jugak... pengalaman pertama menaiki cruise dan menyelusuri sungai melaka adalah pengalaman yg indah sekali...di kiri kanan laluan cruise tu penuh dgn bangunan yg berwarna warni dengan lampu2 yg cantik bangat...menyaksikan persembahan air pancut berirama dari dlm cruise mmg pengalaman pertama yg mungkin tak kan dpt dilupakan...
.
Lepas letih menjamu mata... kami dibawa pula menjamu selera ke medan Selera Ikan bakar di Umbai... pengalaman pertama makan nasi lemak kol 11 malam... pastu berlaukkan ikan2 bakar yg sesetengah ikannya memang den tak kenal...yg den kenal ikan jaket jer.. yg lain2 den cuma tau makan ekekek.
.
Abis kursus ari jumaat... tk sempat nk menyopping...terus rush ke KLIA sbb madam nk kejar flight kol 2.50....mcm F1 pakcik teksi tu bwk kete... dia kata mencatat sejarah dlm diari idupnya... sepanjang dua tahun bwk teksi kali pertama dia memandu hanya 1 jam dari melaka ke KLIA,... maunyer tak den yg duk dlm teksi ni dah naik risau...rasa cam naik roller coaster pon ader ekekek!... berbaloi jugak la pakcik tu jd pemandu F1 sbb kami sempat dengan flight yg 2.50pm tuh.
.
Sampai kat opis semalam...byk dah keje yg menunggu...so settle kan apa yg patut...tk smpt nk update blog...ari ni curi masa jap lah... dalam debaran? he he he... iyo la esok nk diinterview lg...tongah berdobar la ni...apa den nk jwb tak tau lah...bab kewangan yg dah lama di tinggalkan...tak tahu lah ingat ke tak lg apa yg den belajar dulu... jgn la den ditanya soalan2 yg sukar... mudah mudahan ditanya soalan2 yg den bleh jawab...kalo ikotkan statistik SPA cam payah je nk dpt... tp tk bleh mengalah sebelom berjuang... den akan cuba sehingga ke titisan darah yg terakhir ekekek!...kalo dh rezeki insyaallah berapa pon statistiknya akan jd milik den jugak...kalo takde rezeki nk pakai 20 ribu org pon kalo tuhan kata bkn rezeki den.. takkan jd milik den..betol tak? ekekek!

No comments: