Rupa2nya genap 8 July 2009 yg lalu sudah setahun blog ini wujud... sekejap sgt sy rasa... rasa mcm baru semalam sy bertatih menaip dan memposting entry...yg dulu tk smpai pon satu perenggan tp skrg dh bleh buat entry yg lebih perenggannya ekekek!...blog ini dulu wujud kerana rasa kecewa yg terbeban dihati dan sy tak tahu hendak luahkan kat mana... so dlm duk menyinggah blog org sy belajar dan belajar.... akhirnya inilah hasilnya... catatan perjalanan hidup sy...sy diarikan disini.. walau pon tidak semua dapat sy kongsikan.. tp cukuplah sy rasa utk menghilangkan bebanan yg ditanggung...sy gembira dengan kehidupan sy skrg... blog ini byk membantu sy utk ceria dan gembira...sy bersatu kembali dgn rakan2 lama melalui penulisan disini... bkn setakat kawan lama... kawan baru pon ada yg sy temui melalui blog ini...
.
Skrg ni kalo tensen sy akan mencari blog...blk kursus cari blog...nk pg kursus pon cari blog...pendek kata blog dh menjadi 'kaulah segalanya' skrg nih ekekek!...... biasa lah kan kdg2 bila dh tk bleh nk simpan kat dlm nih terluah lah jgk... sy hanya manusia biasa... sampai bila tahap kesabaran ini mampu utk bertahan... akan sy cuba... jgn sampai jadi bom dah ler... meledak tiba2... div>
Setahun kebelakangan ini...kembali bergossip2 ngan k.lyn...kembali bercerita dgn k.atie... kembali bertaut kasih dgn kekanda kesayangan den ekekek!, adinda nonoi pon kdg2 menyinggah jgk tp jarang kot sbb dia asik bz je ngan buah hati ekekek!...semuanya kerana blog... walau pon jarak memisahkan antara kami semua... namun itu bukan penghalang utk kami saling berhubung... kami mengetahui perjalanan harian masing2... berita gembira akan kami kongsi... berita tk berapa nk gembira pon kdg2 dikongsi gak... itu semua kerana blog... kalo tk de blog nampak gayanya lama dh lost contact... sbb kalo nk call atau sms kdg2 kebizian membataskan.....
2 comments:
macam2 nak ceriter...tima kasih blog...:):):) tanpa dia sape la kiter...
wah dh ader pepatah baru...ekekek!
Post a Comment