Tuesday, August 4, 2009

Lotih Den!

Hari ni punya la letih...abis interview kol 11 lebih td terus ada meeting jap... pas meeting terus pulun wat report lg... pastu settlekan tanggung kerja sir n madam...mesin potostat plak time byk keje ni la dia nk buat hal...tensen sungguh... sakit pinggang den ni nk kena wat copy sehelai demi sehelai... kena push sir n madam soh p sewa mesin baru.. kalo tk den yg lotih...manyak mende yg nk dipotostat kan..

Pasal interview.... tak mau mengharap sgt lah... takot nnti keciwa...byk yg den goreng je jawab... pasal kewangan manalah den nk tau... setakat yg basic kewangan tu bleh la sket2...kalo dah masuk bab penyata pemungut, hasil segala manalah i tau...bkn den buat keje tu pon skrg... kalo dia tanya pasal keje den conpem la den bleh jwb... tp takper lah tunggu je lah resultnya... ada rezeki ada ler...soalan spot akaun amanah tk kuar la k.atie...takperlah at least dh dpt sket pengetahuan ttg akaun amanah bila dh di explain oleh k. atie cayang... takde la blur sgt bila org sebut psal akaun amanah ni nnti..

Apa lg den nk merapu yer? blom ada masa yg betol2 free utk memblog.. setakat bleh lapor ramalan kaji cuaca jerk! ekekek! topik yg mcm buletin utama atau berita perdana belum berkesempatan utk dikupas...tgk ler nnti2... skrg kena update blog selalu... sbb k.lyn pon dh ader blog... so blog i tk bleh kalah ngan k.lyn... kena selalu posting citer ekekek! jgn mare yer k.lyn...

2 comments:

lynaleng said...

den kalo tak update blog rase mcm mkn lalu tdo lena hehehe...perkembangan terkini n gosip2 kene update

Dehearty.... said...

ekekek!