Baru terima perkahabaran dari Bangi...k.paah n dina naik pangkat L32... tumpang happy sama la...membe2 gembira sy pon gembira sama...kejap je dorang dh bleh naik pangkat... kita bila lg gamaknya k.atie?.. k.atie dh nk masuk 9 tahun... den plak dh nk masuk 7 thn... nk wat camne PT ramai sgt kan?... dorang takper lah perjawatan baru wujud semestinya mudah nk dpt... tp takperlah rezeki masing2... sbg sahabat sy tumpang gembira... tp yg sedeynya nnti2 bila menyinggah kat JLTI mesti dh tk best sgt...sbb ramai member2 yg pernah bersama2 mencipta kenangan satu waktu dulu dah takde kat cna:(... nk wat camner kan sudah lumrah alam... yg dtg pasti akan pergi... yg bertemu pastinya akan berpisah...nk tak nak kita kena terima kan?....
Baru pas wish kat k.paah... terkezut dia camne den tau.. mesti dia ckp zira tu walau pon duk jauh dari bangi tp apa2 je berita kat bangi ni mesti dia tahu... ekekek!.. dia tak tau yg den punyai ramai sumber maklumat... so pasal citer2 yg berlaku dalam JLTI tu jgn la nk sembunyi dari den... lambat laun den tau jugak... walau pon adinda den skrg ni dh kurang bg maklumat al maklumlah bz jer manjang ngan buah hati.. tp informer lain still setia menyalurkan maklumat utk sy hik...hik...hik
JLTI... byknya mencipta kenangan kat cna....manis ada, pahit ada, duka ada, indah pon ada...pendek kata macam2 ada....cam ASTRO jugak ekekek!... yg manis dan indah akan tetap dikenang hingga ke akhir hayat... yg pahit dan duka itu akan menjadi pengajaran dan teladan utk bekalan sepanjang kehidupan...
2 comments:
heheheh rezki masing2 pasni awk plak tros naik jadik penolong akauntan...i dah selamatttt naik satu tangga hikhikhikhi...
aminnnnn....moga2 masin mulut k.lyn...hik hik hik
Post a Comment